morn at moan lucky plaza

lucifer meringis
Rahwana menjerit
Jin ifrit menangis
Dajjal mengamuk
Saya tidak peduli. Saya hanya tidak peduli ketika saya singgah
Apa jadinya jika Cakil berselendang putih dan mempunyai sayap bak gabriel
Ketika saya duduk apa mungkin saya membayangkan wajah malaikat jibril atau sang khalik

Saya tidak sanggup membayangkannya, yang saya tahu tangan tuhan curang dalam piala dunia yang memenangkan negeri evita peron yang justru pamornya lebih terkenal daripada juan peron

Apa saya menggubris semua bisikan anak buah yang beranak pinak tidak kelihatan
Saya tidak peduli

Biarkan saja mereka meringis, menjerit, menangis, dan mengamuk.

Just woke up for an earlier time, confusing and make a list today, still in bed waiting hot expresso, while listen nine inch nail from the dock…

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “morn at moan lucky plaza

  1. aji

    Actually dulu gw dah smpt baca tulisan lo yg ini berkali2, hanya saja tnp meninggalkan jejak. And now, once again I read it all over again,, n I think it’s one of your best post.. Keeepppp thaaattt!!

Leave a Reply

